Torby reklamowe to torby, które wykorzystuje się głównie do celów marketingowych oraz promocyjnych. Przeważnie są podstawowym elementem podczas targów, eventów czy innych konferencji. Firmy często używają ich jako torby na inne dodatkowe gadżety reklamowe. Służą głównie do promowania marki dzięki możliwości umieszczenia na nim grafiki firmowej. Logo, dane kontaktowe oraz kolorystyka firmowa pozwala na rozpoznanie firmy nawet z dalekiej odległości. Dodając inne gadżety reklamowe do środka tworzymy spójną promocje dla klienta. Pomagają też zwiększyć świadomość o danej firmie.

Są produktem must-have jeśli planujemy promocję firmy na jakimś wydarzeniu czy targach firmowych. Torba może wtedy służyć jako miejsce do włożenia innych gadżetów reklamowych które również posiadają oznakowanie logo. Na targi przeważnie wybiera się teczki reklamowe, kubki czy długopisy reklamowe.

 

Jakie są wersje toreb reklamowych?

Torby reklamowe występują w różnych wielkościach co pozwala na umieszczenie w nich większych rzeczy, od małego długopisu po nawet kalendarze ściennie A3. Występują w wersji poziomej oraz pionowej w zależności od przeznaczenia. Torby różnią się również materiałem. Wyróżniamy kilka podstawowych wersji:

- torby bawełniane, czyli jak nazwa wskazuje wykonane z bawełny. Są na pewno najtrwalszą wersją w porównaniu z papierowymi. Ich dużą zaletą jest iż są przyjazne dla środowiska. Są wersje z dłuższymi rączkami, co ułatwia noszenie jej na ramieniu. Ta wersja posiada również kolorowe warianty. Większość produkowana jest w kolorze kremowym co może również kojarzyć się z wyrobami ekologicznymi.

- torby papierowe – są wykonane z papieru kreda mat, często z laminowaną powierzchnią. Są eleganckie, idealne na targi firmowe. Nie są aż tak trwałe jak bawełniane, bardziej nadają się do noszenia lekkich przedmiotów, takich jak długopisy czy notesy. Świetnie komponują się w zestawie z kalendarzami książkowymi. 

- torby tekstylne -czyli takie materiały wykonane z włókien naturalnych lub syntetycznych, które są używane do produkcji różnych wyrobów tekstylnych. Włókna mogą pochodzić z różnych źródeł, takich jak rośliny, zwierzęta lub syntetyczne.

- torby z papieru kraft: ekologiczny wybór dla twojej firmy. Papier kraft jest wytrzymałym rodzajem papieru, który jest wytwarzany z celulozy drzewnej. Ma brązowy kolor przez co może kojarzyć się z ekologią. 

Wykonywanie projektu toreb reklamowych

Torby reklamowe wykonujemy w pełnym kolorze CMYK, w wersji jednostronnej lub dwustronnej z grafiką na życzenie klienta. Przeważnie umieszcza się na nim logotyp firmy który na białej torbie papierowej mocno rzuca się w oczy. Grafiki drukujemy metodą sitodruku. Jest to metoda druku, w której farba jest przesuwana przez matrycę sitową na powierzchnię torby. Wymaga przygotowania matrycy sitowej, na której jest umieszczony wzór. Każdy kolor jest nanoszony osobno, co oznacza, że wymaga to wydrukowania matryc dla każdego koloru używanego w projekcie. 

 

Torby reklamowe są popularnym i skutecznym narzędziem promocyjnym, które umożliwiają firmom dotarcie do szerokiego grona odbiorców, jednocześnie dostarczając praktyczny i użyteczny przedmiot, który może być wielokrotnie wykorzystywany przez klientów.