Gadżety firmowe są to przedmioty reklamowe, które są dostarczane przez firmy w celu promowania swojej marki, produktów lub usług. Przeważnie są to niewielkie przedmioty takie jak: kubki, długopisy, kubki, breloczki, smycze itp. Ich sporą zaletą jest możliwość oznaczenia logotypem w różnych technikach. W ten sposób wyróżniamy swój produkt nadając im swojej oryginalności.

Jaki jest cel gadżetów reklamowych?

Gadżety reklamowe mają na celu promowanie marki, budowanie lojalności wśród klientów oraz pozyskanie nowych. Takie gadżety mogą być rozdawane potencjalnym klientom na targach, eventach i różnych konferencjach. Jest to świetny i praktyczny prezent dla odbiorców. Gadżety reklamowe wyróżniają się tym że nie tylko są świetnym nośnikiem reklamowym ale i mogą się przydać w życiu codziennym. Przykładowo kubek reklamowy jest przedmiotem codziennego użytku. Klienci czy partnerzy biznesowi mogą używać ich na co dzień w domu lub w biurze. Tworzy nam to promocję marki. Odbiorcy widząc codziennie logotyp firmowy utrwalają sobie znajomość marki. Kolorystyka, nazwa, symbol markowy - te wszystkie znaki klient może zapamiętywać i utrwalać widząc je każdego dnia.

Wybór odpowiedniego gadżetu zależy od firmy i tego czym się zajmuje. Możemy dobrać odpowiedni gadżet pod daną firmę. Przykładowo firmy zajmujące się ekologią zdecydowanie powinny wybrać gadżety ekologiczne. Dzięki czemu firma poprzez gadżet może pokazać czym się zajmują. Tyczy to praktycznie każdej firmy.

 

Jak się wykonuje projekt graficzny na gadżetach reklamowych?

Technika znakowania logo na produktach bardzo się rozwija i daje możliwości znakowania logo na różnorakich materiałach, nawet na szkle. Najbardziej popularnymi drukami są sitodruk, tampodruk oraz grawer. Przy planowaniu promocji firmy na targach, nie może obejść się bez gadżetów firmowych. Jednym z częstych wyborów wśród klientów są długopisy, które posiadają sporo różnych wariantów. Czy to metal, plastik czy bambus. Jest to dobry wybór gdyż produkt jest używany praktycznie codziennie. Może tworzyć zgraną całość z innymi produktami znakowaniem logo, takich jak: kubek, smycz, pendrive. Warto jest też mieć torby reklamowe które dają możliwość łatwego i poręcznego przekazania przedmiotów. Rozdawanie gadżetów reklamowych na pewno przyczyni się do pozyskania nowych klientów.

Gadżety firmowe są popularne wśród firm różnych branż, ponieważ są stosunkowo niedrogie i skuteczne jako narzędzia marketingowe. Przy wyborze gadżetów firmowych warto wziąć pod uwagę grupę docelową, cele marketingowe i jakość przedmiotu, aby osiągnąć najlepsze rezultaty.