Terminarze tygodniowe


Wyszukaj produkt
 

Spirala:
Projekt graficzny : GRATIS
Wysyłka : 20 zł netto
Niestandarodowy nakład : prosimy o mail
Czas realizacji : 5-8 dni roboczych

Wyślij zapytanie

Cena (netto)
Zdjęcie

Terminarze

Terminarz to jeden z rodzajów kalendarzy biurkowych. Jest to narzędzie organizacyjne, które umożliwia skuteczne planowanie i zarządzanie czasem.  Ten rodzaj kalendarza świetnie się sprawdzi do uporządkowania grafiku na cały rok. Taki kalendarz można postawić na biurku w firmie, aby mieć widoczność na cały zaplanowany tydzień.

Rodzaje terminarza biurkowego

Ten model kalendarza występuje w dwóch formatach - 200 x 132 mm lub na większym 300 x 132 mm. Papier na którym drukujemy kalendarz jest offsetowy za to kalendarium jest drukowane na kredzie. Terminarze głównie wyróżniają się tym że mają kalendarium tygodniowe. Dzięki czemu można zaplanować dokładniej każdy tydzień tygodnia. Jest to główna różnica pomiędzy terminarzem a standardową piramidką kalendarza biurkowego.

Taki kalendarz można bardziej dopasować do tematyki firmy poprzez projekt graficzny. Kalendarium jest standardowe, za to całe plecki można zaopatrzyć w indywidualną grafikę. Projekt wykonujemy zgodnie z prośbą klienta bazując na identyfikacji firmy. Kolorystyka oraz dodatkowe elementy będą tworzyły spójną harmonię na firmowym biurku. Dodatkowo będzie tworzył świetny zestaw z długopisem z własnym nadrukiem który może posłużyć do wpisywania grafiku na kalendarzu.

Dlaczego wybór terminarza jest dobry?

Przede wszystkim, jest to dobre narzędzie do planowania. Poza kalendarzem książkowym, terminarz świetnie sprawdzi się w celach organizacyjnych na firmowym biurku. Kalendarz można postawić w swoim miejscu pracy i trzymać go zawsze w jednym miejscu. Dzięki czemu nie musimy specjalnie sięgać po inny organizer, gdyż wszystko widzimy przed oczami. Może też mocno ułatwić sprawę podczas rozmowy z klientem, kiedy to trzeba na szybko zapisać datę spotkania czy innego wydarzenia. 

Dodatkowo jak większość gadżetów reklamowych może być wykorzystany do rozdawania klientom na różnych targach firmowych. Funkcjonalność oraz design sprawią że klienci chętniej będą chcieli skorzystać z produktu. Logo oraz kolorystyka firmowa to elementy dzięki którym osoby korzystające z produktu zapamiętają firmę jak i czym się zajmuję. Dobrze jest więc zaopatrzyć się w gadżety które klient może wykorzystywać na co dzień w życiu codziennym.

Terminarz biurkowy, mimo obecności elektronicznych narzędzi do planowania, nadal cieszy się popularnością wśród osób, które preferują fizyczne zapisywanie swoich planów. Jest to także element biurowego wyposażenia, który może pomóc w tworzeniu bardziej zorganizowanego i skutecznego środowiska pracy.