Długopisy reklamowe z logo


Konfiguracja produktu

Projekt graficzny:
Wysyłka::
Czas realizacji:

Wyślij zapytanie

Cena (netto)
Zdjęcie

Szeroki wybór modeli oraz paleta kolorów

Na tej podstronie prezentujemy kilka opcji piśmiennych, jakie proponujemy naszym klientom. Nasze długopisy reklamowe są pokazane w trzech kategoriach. Możesz więc wybrać dość starndardowe długopisy plastikowe z logo lub długopisy metalowe z logo. Jednak przygotowaliśmy też dla Państwa coś specjalnego - długopisy ekologiczne z logo, które mogą być korkowe lub bambusowe. Każda cena zawiera już koszt znakowania (logo, adres strony www itp). Opcja plastikowa i metalowa to bogata możliwość wyboru koloru, osobom niezdecydowanym na jeden z nich, proponujemy wybór kilku i podział zamówienia (np. w ramach zamówienia 500 sztuk długopisów wybrać po 100 sztuk z kilku kolorów).

Długopisy reklamowe z logo - must have każdej firmy

Jest to jeden z podstawowych elementów, w jakie warto zainwestować - koszt nie jest wysoki, a efekt bardzo dobry. Nie tylko są przydatne na wydarzenia branżowe, czy dla partnerów. Będą też świetne dla nowych pracowników! Co jeszcze warto dodać do takiego pakietu podstawowego? Jeśli nie chcemy przeciążać budżetu, to na początek dobre będą: bloczki reklamowe z nadrukiem firmowym, kalendarze biurkowe z projektem oraz ewentualnie w ramach dobrej corocznej praktyki kartki świąteczne z logo. Dla firm o bardziej ugruntowanej pozycji i stabilnym budżecie do rozważenia jest oczywiście więcej elementów, chętnie doradzimy i pomożemy opracować najlepszy plan marketingowy, a także przygotujemy projekty graficzne i system identyfikacji wizualnej całości.

Klientom, którzy cenią sobie naturalne materiały i troskę o środowisko polecamy długopisy bambusowe z logo lub długopisy korkowe firmowe. To dwa materiały ekologiczne, wybór takich długopisów przynajmniej w pewnym stopniu pozwoli na odejście od materiałów wytwarzanych przemysłowo. Z racji tego, że jest to materiał naturalny kolor rzeczywistego produktu może się nieznacznie różnić od prezentowanego na zdjęciu czy wizualizacji.