Kalendarze książkowe standard 2021


Konfiguracja produktu

Tłoczenie logo na okładce:
Projekt graficzny:
Wysyłka:
Czas realizacji:
-
Liczba kalendarzy:
Suma netto:
-
- netto/szt.
Jak liczymy cenę?
Wybierz oprawę

Najwyższa jakość: staranne wykończenie i eleganckie okładki

Nasze kalendarze książkowe na 2021 rok proponujemy tradycyjnie już w trzech układach: dzienny (dzień na stronie), tygodniowy (tydzień na rozkładówce) oraz tygodniowy-notesowy (z lewej strony tydzień, z prawej notes w kratkę). Oprócz szerokiego wyboru kolorów i opraw priorytetem jest dla nas staranne wykonanie każdej sztuki, tak aby prezentowała się nienagannie przez cały rok, w którym będziemy z niego korzystać. Kalendarze są szyte i dodatkowo wzmocnione kapitałką, także okładka jest obszyta nicią. Każdy egzemplarz wyposażony jest w tasiemkę do zaznaczania aktualnej daty. Klient ma szerokie pole wyboru spośród kilkudziesięciu modeli i kolorów oprawy. Najpopularniejsze okładki kalendarza książkowego firmowego to te z opraw skóropodobnych, czyli Vivella oraz Nebraska, choć z roku na rok coraz więcej zwolenników zyskują oprawy typu Acero, Denim czy Carbonium. Są bardziej nowoczesne i chętnie wybierane jako alternatywa dla tradycyjnych modeli.

Kalendarze książkowe dla firm - czyli jak możemy znakować

Obojętnie małe czy duże przedsiębiorstwo - każdy oczekuje, że kalendarz książkowy firmowy będzie odpowiednio oznakowany. Podstawowy sposób to tłoczenie logo na okładce, które zwykle umieszczamy wyśrodkowane w dolnej części kalendarza. Tłoczenie odbywa się metodą na sucho, efekt jest bardzo dobry i możliwy do osiągnięcia na każdym rodzaju oprawy, jaki proponujemy. Rzadziej wybieraną opcją jest tłoczenie w kolorze folią (najczęściej srebrną lub złotą). Każda realizacja poprzedzona jest projektem graficznym, taką wizualizację okładki z Twoim logo przesyłamy zawsze do konsultacji i następnie akceptacji. Dodatkową opcją jest personalizacja kalendarza książkowego, czyli oznakowanie go imieniem i nazwiskiem właściciela. Najczęstsze umiejscowienie to prawa strona okładki na dole, miejsce na które odruchowo spoglądamy podczas otwierania kalendarza. Dla tych, którym nie wystarcza kalendarz książkowy z logo, sugerujemy jeszcze wklejkę. Taka wklejka do kalendarza książkowego to dodatkowa strona (lub większa ich liczba), która jest doklejana do gotowego kalendarza, w taki sposób, że zaczyna stanowić jego integralną część. Daje to możliwość, by zamieścić informacje o przedsiębiorstwie, dodać zdjęcia i inne ważne materiały firmowe. Najczęściej wklejamy jedną wklejkę na początku kalendarza, co sprawia, że będzie to jedna z pierwszych informacji, możemy także wkleić ich więcej - na przykład co miesiąc jedną i w ten sposób przypomnieć o sobie przed każdym początkiem miesiąca.
Opcji jest wiele, by wymienić tylko niektóre z nich: kieszonka na wizytówki, złota lub srebrna blaszka na krawędzi (także z możliwością grawerowania logo lub imienia i nazwiska właściciela), metalowe okucia narożników (które przedłużą trwałość tych strategicznych miejsc), czy dołożenie gumki zamykającej kalendarz lub gumki na długopis.

Jak widać, możliwości jest wiele, zainteresowanych zapraszamy do kontaktu, z przyjemnością doradzimy i pomożemy w wyborze najlepszego rozwiązania.

Dodatkowe propozycje, czyli przy okazji warto zamówić

Kalendarz książkowy z logo jest kupowany jako prezent świąteczny dla kontrahentów. W takim wypadku warto zaopatrzyć się w odpowiednie dodatki. Pierwszym z nich jest na pewno papierowa torba z logo firmy, do której zapakujemy podarki i w elegancki sposób będziemy mogli je przekazać. Niedrogim, ale ciepłym dodatkiem są firmowe kartki świąteczne, które sprawią, że nasz przekaz będzie bardziej osobisty i serdeczny. Możliwości jest sporo, możemy zdecydować się jeszcze na inne rodzaje kalendarzy: ścienne lub kalendarze biurkowe z projektem - oczywiście spójnym z całością wizerunku. Wisienką na torcie niech będą gadżety reklamowe takie jak długopisy z logo, kubki firmowe lub inne materiały ze znakowaniem.